Les idées diluviennes

Τρίτη, Μαρτίου 06, 2007

"Εν δυο προσοχή, εμένα με λένε..."

Οι Areth, Αντιγόνη, Hopkins, Isixiaa, Merry, Moonshine, τέλσον μου ζήτησαν να ξαπλώσω στο ντιβάνι και να ξεμπροστιάσω οικειοθελώς και δημοσίως 5 πτυχές του εαυτού μου. Μου πετάνε το μπαλάκι, να μην το πιάσω; Παίζω λοιπόν:


1) Μερικοί με φωνάζουν πριγκιπέσσα, ένας καλός φίλος lady και οι υπόλοιποι φίλοι μου " the girl who's always on a coffee high without drinking coffee" ή "rayon de soleil". Ελάχιστοι με αποκαλούν Τασουλάκι και το επιτρέπω μόνο στους συγκεκριμμένους. Ζητώ σ'αυτόν που με λέει φατσούλα να μην το κόψει ποτέ.

2) Έχω φύση χειρούργου με προφίλ καλής νοικοκυράς. Είμαι Καρκίνος με ωροσκόπο Σκορπιό. Ισως έτσι να εξηγούνται όλα.

3) Θέλω σπρώξιμο. Λίγο. Λόγω αυτολογοκρισίας. Και δεν εννοώ στο γραπτό το λόγο.

4) Θέλω να ξαναμάθω τα ισπανικά που έχω ξεχάσει, να μάθω όλους τους χορούς που χορεύονται σε ζευγάρια και να παίζω μπιλιάρδο. Τρελαίνομαι να κάνω εκπλήξεις και επιμένω παραδοσιακά να γράφω επιστολές σε χαρτί και να χρησιμοποιω το ταχυδρομείο.

5) Αν με δείτε να περιφέρομαι στο σπίτι με πιτζάμες και να προσπαθώ να βρω κραγιονάκι για να βάψω τα χείλη μου σημαίνει πως δε νιώθω καλά και προσπαθώ να με ανεβάσω. Θεωρώ επίσης πως η σοκολάτα είναι μια ευτυχία της ζωής. Αν μου δείξεις με οποιοδήποτε τρόπο πως με σκέφτηκες, έστω και για ένα δευτερόλεπτο, γίνομαι χαλί.


Καλώ με τη σειρά μου να μας πουν το 5στιχο ποιματάκι τους οι:
Annelie
Exilio
Κομπογιαννίτης
Melenia
Οδοιπόρος

(δεν κάνω πλέον βόλτες στις μπλογκογειτονειές όσο συχνά θα ήθελα και συγνώμη που το καθυστέρησα τόσο... χαίρομαι ιδιαίτερα που έκατσα και έπαιξα... να παίζουμε πιο συχνά...)

Ετικέτες

--------------------oOo--------------------

9 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Α γι'αυτό καθυστέρησες....
Άκου καρκίνος με σκορπιό!

Μαρτίου 07, 2007 11:00 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Μπιλιάρδο...
Τι μου θύμισες τώρα... :)))

Μαρτίου 08, 2007 2:59 π.μ.  
Blogger hopkins said...

Ξέχασες και κάποιον που σε φωνάζει αμερικανάκι! :)

Μαρτίου 10, 2007 5:10 μ.μ.  
Blogger Pegasus said...

@dr uqbar: Συνδιασμό που πέτυχα ε;

@darthiir: τι τι τι;

@hopkins: παράλειψις μου... αλλά κανονικά αυτά δεν τα λέμε..σσσς! :Ρ ;)

Μαρτίου 10, 2007 8:15 μ.μ.  
Blogger Νίνα said...

+)Μου έλειψες..!
Αυτό με το κραγιόν το κάνω κι εγώ..Κριός με ωροσκόπο σκορπιό =)))

Μαρτίου 11, 2007 7:54 μ.μ.  
Blogger Dimos El Grec said...

Λαίδη μου...
Χαθήκαμε!!!!!
Οταν έχω λίγο παραπάνω χρόνο θα ποστάρω κι εγώ στο blog!
Να περνάς όμορφα!

Μαρτίου 13, 2007 4:31 π.μ.  
Blogger exilio said...

Lol το κραγιονάκι:)
Για τη σοκολάτα θα συμφωνήσω(έχεις δεί το σοκολάτ;...θάνατος αυτή η ταινία)

Σε ευχαριστώ για την προσκλησούλα σου..είχα ανεβάσει πόστ πρίν λίγο καιρό....θα το βρείς στο άλλο μου μπλοκάκι http://anamorfosh.blogspot.com

xxx!:)

Μαρτίου 13, 2007 7:25 π.μ.  
Blogger Pegasus said...

@nina: το κόλπο με το κραγιονάκι πιάνει και στους σκορπιούς! :Ρ

@dimos: εν αναμονή! :)))

@exilio: έχω χαθεί τόσο καιρό που δεν έχω δει τι γίνεται στη μπλογκόσφαιρα.. δεν είχα πάρει καν χαμπάρι το άλλο σου μπλογκ! να είσαι καλά για το update! ;)

Μαρτίου 16, 2007 10:34 π.μ.  
Blogger Sotiris R. said...

done! :)

Μαρτίου 27, 2007 9:33 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home