Les idées diluviennes

Παρασκευή, Νοεμβρίου 18, 2011

Dictartoship face is no longer army and tanks... but still makes democracy bleed...



Πρώτος παγκόσμιος πόλεμος, δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος, ψυχρός πόλεμος, πόλεμος, πόλεμος... οικονομικός και ψυχολογικός πόλεμος... μέχρι να απομιζήσουν ό, τι έχει απομείνει από τα ψύχουλα για να γεμίσουν ακόμη πιο πολύ οι τράπεζες. Διεφθαρμένες κυβερνἠσεις που πλανέψανε με μια εφήμερη και ψεύτικη ευημέρια τη μάζα , κι αυτή διεφθαρμένη, και φτάσαμε ως εδώ.

Ο πλανήτης ένα καζάνι που βράζει με το καπάκι από πάνω... κι όπως έλεγε ο Albert Einstein «Δεν ξέρω με τι όπλα θα γίνει ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος, αλλά ο τέταρτος παγκόσμιος πόλεμος θα γίνει με ξύλα και πέτρες». Λέτε να βγει αληθινός;

Ετικέτες

--------------------oOo--------------------

3 Comments:

Blogger Εξύμνoς said...

πωπω... πόσο καιρό είχα να μπω εδώ μέσα... Τα χαιρετίσματά μου!!

Οκτωβρίου 17, 2012 10:53 π.μ.  
Anonymous Μεταφορες και μετακομισεις said...

Ό,τι κι αν γίνει οι πλούσιοι θα παραμείνουν πλούσιοιοι και οι φτωχοί θα παραμείνουν φτωχοί.

Φεβρουαρίου 20, 2013 6:51 μ.μ.  
Anonymous Κατερίνα Κασκαντίρη said...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη του Αλέξη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

Μαΐου 15, 2014 4:03 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home