Les idées diluviennes

Κυριακή, Μαΐου 27, 2007

13 και σήμερα

Δεν θέλω εγώ από σένα
Παραμυθάκια να μου πεις
Λόγια μεγάλα και ψέματα
Δεν θέλω εγώ από ‘σένα
Παραμυθάκια να μου πεις
Πράγματα της νύχτας και μπερδέματα...

Εγώ από ‘σένα θέλω μόνο μια εκδρομή
Μια αναπνοή, στο φως μια διαδρομή
Εγώ από ‘σένα θέλω μόνο το όνειρο
Σημερινό κι άσε το αύριο γι’ αύριο

Δεν θέλω εγώ από ‘σένα
Τίποτα να ‘ναι πιο βαρύ
Απ’ το φτεράκι μιας μέλισσας
Δεν θέλω εγώ από ‘σένα
Τίποτα να ‘ναι πιο βαρύ
Απ’ τον αφρό της άγριας θάλασσας...

Εγώ από σένα θέλω, μόνο μια εκδρομή...




Αρλέτα-Πάνος Κατσιμίχας

______________________
"...ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη σου, στα μεγάλα νησιά του μυαλού και του χάρτη σου..."

--------------------oOo--------------------

4 Comments:

Blogger ~ z e f i ~ said...

αχ αυτες οι εκδρομες...
μικρες ή μεγαλες
παντα σε κανουν να σκεφτεσαι αλλιως..!να νοσταλγείς η να ξεχνας!

ελπιζω να εισαι καλα!!

καλη και δημιουργικη εβδομαδα!

Μαΐου 27, 2007 3:44 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Πειράζει που εγώ είμαι πλεονέκτης και θέλω πολλές εκδρομές;

Μαΐου 31, 2007 3:29 π.μ.  
Blogger Dimos El Grec said...

Σ'ευχαριστώ για το τραγούδι!
Σε περιμένουμε με ανοιχτές αγκάλες - και χωρίς τσαντάκια!!!! :)))

Ιουνίου 02, 2007 6:51 π.μ.  
Blogger Pegasus said...

@zefi: Είμαι πολύ καλά γιατί ετοιμάζομαι για διακοπές!!! :)

@νταρθιιρ: Το έχουμε εμπεδώσει! :Ρ ;)

@δήμος: Ταξιδιάρικο ε;

Ιουνίου 03, 2007 6:41 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home