Les idées diluviennes

Κυριακή, Ιουλίου 08, 2007

23 whishes

Θέλω:

  1. να είμαστε οι δικοί μου κι εγώ καλά και να έχουμε την υγεία μας



  2. να καταφέρω να περάσω σε μια από τις δυο ειδικότητες που θέλω και να γίνω καλή γιατρός (μια από τις μεγαλύτερες μου φοβίες είναι να μη γίνω)



  3. να γραφτώ σε μαθήματα χορού



  4. να γραφτω σε μάθημα κολυμβησης



  5. να πηγαίνω μια φορά τη βδομάδα για ρακετμπολ ή σκουας



  6. να βγαίνω κάθε βδομάδα και να έχω χρόνο και για τους φίλους μου



  7. να μελετάω κάθε μέρα κάνα δύωρο



  8. να διαβάζω βιβλία εκτός σχολής (ένα το μήνα τουλάχιστον)



  9. να ενημερώνομαι με ειδήσεις και νέα καθημερινά



  10. να μάθω να μαγειρεύω κι άλλα φαγητά, πολλά



  11. να μείνω στα ίδια κιλά και να μην χάσω κι άλλα



  12. να είμαι νοικοκυρά



  13. να συνεχίσω το ράδιο με το ίδιο μεράκι



  14. να ταξιδέψω Αγγλία και Ελλάδα του χρόνου το καλοκαίρι



  15. να είμαι χαμογελαστή τα πρωινά



  16. να γελάω κάθε μέρα έστω πέντε λεπτά



  17. να μη βαριέμαι



  18. να μη με προβληματίζει τίποτα που δεν το αξίζει... να μη δίνω σε κανέναν αυτή την ικανοποίηση... κι όποιος το αξίζει να τρωει βρισίδι έμμεσο ή αμεσο (όχι, την επόμενη φορά δε θα το κρατήσω μέσα μου)



  19. να μιλώ όμορφα, να μη μου φταίει τίποτα, να μη σταματήσω να πιστεύω



  20. να πάρω δικό μου του-του



  21. να ερωτευτώ σφόδρα



  22. να είναι αμοιβαίο



  23. να έχω χρόνια πολλά και χρόνια καλά...


Ετικέτες

--------------------oOo--------------------

12 Comments:

Blogger Dream_Rider said...

Καλή τύχη με τις ευχές σου. Αξίζουν τον κόπο..

Ιουλίου 08, 2007 1:43 π.μ.  
Blogger Я верю в Сталина said...

Πηγασάκι χρόνια πολλά και ενδιαφέροντα να έχεις. Κυρίως όμως "γεμάτα"...
Να προσέχεις εκεί πέρα...

Ιουλίου 08, 2007 4:11 π.μ.  
Blogger Caesar said...

Xάνεις χρόνο με τις ευχές ....
Ξεκίνησέ τα όλα εδώ & τώρα !

Χρόνια πολλά & καλά :))

Σημασία έχει να παραμένεις άνθρωπος !

Ιουλίου 08, 2007 4:16 π.μ.  
Blogger Σοφία said...

Χρόνια πολλά και καλά! Σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλες οι ευχές σου, και κυρίως οι δύο πρώτες και οι τρεις τελευταίες. Φιλιά!

Ιουλίου 08, 2007 7:57 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Καλή μου, τα περισσότερα από αυτά είναι στο χέρι σου :)
Μην τα εύχεσαι, κάντα :))0

Ιουλίου 09, 2007 4:38 π.μ.  
Blogger Pegasus said...

@darthiir: 23 to do's ήθελα να είναι ο τίτλος αλλά το whishes ακουγόταν πιο γιορταστικό! ;)

@σοφία: Να 'σαι καλά!!! Φιλούμπα!

@caesar: Ξεκίνησα ήδη... άρχισα με τη νοικοκυρωσύνη! :Ρ Όσο για αυτό που λες στο να παραμείνουμε ανθρωποι, θέλω να πιστεύω πως δε θα το χάσω ποτέ!

@δημοσθένης: Κι εσύ να προσέχεις εκεί "πάνω"! Ευχαριστώ πολύ! :)))

@dream rider: Ναι, αξίζουν και γι'αυτό όποτε "χάνομαι" θα έρχομαι να κοιτώ τη λίστα αυτή να ξαναπαίρνω μπρος!!!
(το νικνέημ σου μ'αρέσει πολύ!!!)

Ιουλίου 09, 2007 8:46 π.μ.  
Blogger Я верю в Сталина said...

Ε, δε νομίζω ότι είμαι και πολύ πιο πάνω απ' ότι εσύ...

Ιουλίου 09, 2007 11:31 μ.μ.  
Blogger Pegasus said...

Κι όμως... αν το δουμε με τα γεωγραφικά πλάτη, εσύ βρίσκεσαι στο 59°20 κι εγώ εδώ στο Μόντρεαλ είμαι στο 45°30 που είναι πιο χαμηλά από το Παρισί 48°52!!! ;) Οι θερμοκρασίες μας όμως δεν είναι του Παρισιού το χειμώνα! :Ρ

πηγή: http://perso.orange.fr/pgj/latlong.htm

Ιουλίου 10, 2007 5:36 μ.μ.  
Blogger Я верю в Сталина said...

Ό,τι πεις εσύ...:)))

Ιουλίου 10, 2007 7:45 μ.μ.  
Blogger hopkins said...

Ωπς! Χρόνια πολλά Αναστασούλα! Χρόνια πολλά και καλά! Μακάρι να αποκτήσεις ό,τι επιθυμείς. :)

Ιουλίου 16, 2007 3:27 μ.μ.  
Blogger Νίνα said...

εστω και καθυστερημενα χρονια σου πολλα!!! Και πάντα με υγεία και χαμόγελο!!!τα σημαντικοτερα!

Αυγούστου 13, 2007 6:37 μ.μ.  
Blogger Baltazar said...

Για τις πρώτες σου ευχές χρειάζεσαι ή να έχει περισσότερες ώρες η ημέρα ή πολύ πολύ καλή οργάνωση (προσπάθησε για το δεύτερο, το πρώτο δεν προβλέπεται να συμβεί σύντομα). Για τις τελευταίες, για τον έρωτα κλπ, αν νιώθεις έτοιμη και δεκτική συναισθηματικά δεν θα αργήσει να έρθει και αυτό. Σου εύχομαι κάθε ευτυχία, οι ευχές σου με ενέπνευσαν πολύ!

Οκτωβρίου 31, 2007 4:04 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home