Les idées diluviennes

Κυριακή, Μαρτίου 09, 2008

"Μάρτη μου, καλέ μου μήνα"

Από πού ν'αρχισω... ναι ξέρω, έχω καιρό να αφήσω κάτι εδώ.

Πιστεύω είναι πως περνώ καλύτερα απ'οτι χειρότερα, όλα έχουν ροή ευθεία στη ζωή μου και δεν χρειάζεται να κάνω συχνές στάσεις. Και έπειτα το μπλογκ το είχα ανοίξει όχι για να γράφω έτσι όπως γράφω σήμερα αλλά για να γράφω αν έχω κάτι να πω, κάτι που θα αγγίξει τον κόσμο κι όχι που θα αγγίζει μονάχα εμένα.

Είμαι πολύ χαρούμενη. Όχι, δεν έχω τα πάντα στη ζωή μου αλλά έχω πολλά. Πολλά και μαζεμένα. Και νιώθω ευλογημένη. Μπαίνοντας αυτός ο μήνας μου έφερε μόνο συγκινήσεις. Είδα ποιοι είναι οι πραγματικοί μου φίλοι, στρέωασαν οι σχέσεις, ξέρω ποιους δε θα χάσω και αν τους χάσω πως θα είναι μέσα μου για πάντα και πως θα είμαι μέσα τους κι εγώ. Είδα τους γονείς μου ερωτευμένους, τον αδερφό μου να διαπρέπει σε αυτά που διάλεξε να κάνει και να μεγαλώνει διασκεδάζοντας, είδα εμένα να με διαλέγουν στην ειδικότητα που ήθελα. Είδα τους γεράκους ασθενείς μου να μου φιλούν τα χέρια και να με φωνάζουν δεσποινίς ή πριγκηπέσσα και όχι με το μικρό μου όνομα όπως είχα συστηθεί, είδα ανθρώπους δικούς μου να χαίρονται να μοιράζονται δικές μου δραστηριότητες μαζί μου, αυτές που αγαπώ. Είδα φίλους μου να μπαίνουν στην ειδικότητα που ήθελαν επίσης και να μην φεύγουν πολύ μακριά. Είδα χιόνια και βόλτες με πεσίματα και χιονοπόλεμους και κρασιά και σαμπάνιες και γέλια όλα μαζί. Και σπρώξιμο αυτοκινήτων κολλημένων. Βραδιές με πιάνο, βιολί, σοκολατάκια και οίνο. Και αγκαλιές, και χαμόγελα. Είδα να σχεδιάζουμε ταξίδια, να κλείνουμε εισητήρια. Είδα να λαμβάνω λουλούδια. Δυο φορές μέσα σε τρεις μήνες. Για μένα είναι ήδη πολύ. Είδα λύσεις παρεξηγήσεων, εξομολόγηση συναισθημάτων, υποσχέσεις για αντάμωση. Είδα να λαμβάνω αλληλογραφία. Και εκπλήξεις. Να με σκέφτονται ανθρωποι σε ανυποπτες στιγμές.

Και όλα αυτά δεν τα είδα μόνο, τα έζησα.

Μπορώ να χάνω χρόνο για να γράφω εδώ; Μπορώ. Δε θέλω όμως.

Εξω όλα γίναν πάλι λευκά. Ο χειμώνας καλά κρατεί αλλά εγώ θα φορέσει μάρτη στον καρπό. Ετσι για το γαμώ το αλλά και γιατί θέλω να με δω να κάνω και αυτό.

--------------------oOo--------------------

8 Comments:

Blogger ~~A~~ said...

Γιατρέ...Λίγα μένουν ακόμα να ρθουν και θα ρθουν,είμαι σίγουρη!Όπως είπαμε...Έρχονται μόνα τους!

Μαρτίου 09, 2008 4:16 μ.μ.  
Blogger hopkins said...

Μακάρι να είσαι πάντα έτσι ευτυχισμένη, γιατί μόνο αυτή η ψυχολογία ταιριάζει σε άτομα σαν εσένα. :)

Μαρτίου 10, 2008 12:52 μ.μ.  
Blogger Εξύμνoς said...

Λοιπον πρηγκιπεσσα... μην απολογεισαι αμα περνας καλα!!

κι αφου σου αρεσουν...οριστε!

Μαρτίου 15, 2008 9:18 μ.μ.  
Blogger Pegasus said...

@~~A~~: μερικές φορές αργούνε όμως...

@hopkins: :D

@eximnos: Τα τριανταφυλλα ανήκουν στο τοπ 5 των αγαπημένων μου λουλουδιών... περιττεύει να πω πως τώρα το συγκεκριμμένο στολίζει πλέον την επιφάνεια εργασίας μου.

Μαρτίου 16, 2008 2:38 μ.μ.  
Blogger Εξύμνoς said...

αρα τωρα εχεις μια πολυ ωραια επιφανεια εργασιας!

να εισαι καλα!

Μαρτίου 24, 2008 6:23 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τι καλά! Μπράβο σου. Και εγώ μπαίνοντας στο blog σου είδα ένα χαμόγελο να σκάει. Και εις άλλα με υγεία! ;-D

Και καλή αντάμωση.

Μαρτίου 26, 2008 5:43 μ.μ.  
Blogger alienlover said...

giatre mou,sugharitiria!!! panta aksia kai panta eutuhismeni :))))

Μαΐου 01, 2008 3:40 π.μ.  
Blogger Pegasus said...

@κατερίνα: Αν είσαι αυτή που νομίζω πως είσαι, χαρηκα πολύ που προσγειώθηκες εδώ! ;) Καλή μας αντάμωση ναι!!!

@alienlover: Από αύριο θα έχω τελειώσει τη σχολή κοπελούδα!!! Δεν ξέρεις τι αγωνία έχω για το διαγώνισμα! Και πότε τέλειωσε η σχολή κιόλας;;;; Θα δείς κι εσένα ο καιρός που σου απέμεινε θα περάσει σα σίφουνας! Μερσίιιιιιι! :)))

Μαΐου 05, 2008 8:32 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home