Les idées diluviennes

Δευτέρα, Απριλίου 10, 2006

Η μικρή «του» συμβουλή

Μια πένα, δυο χαρτιά
Ιστορία ζωγραφιά
Κάθομαι και τα συνθέτω
Και με δάκρυα τα βρέχω

Μια απόσταση βουβή
Μια ρωγμή φαρμακερή
Σαν την βλέπω με φοβίζει
Και γλυκά μου ψυθιρίζει

Σ’ένα όνειρο να ζεις
Ναι, ποτέ σου μην ντραπείς
Και αν κάποτε το χάσεις
Μάθε πάλι να το φτιάξεις

Ένας ξύλινος αέρας
Δύο σύννεφα σαν τέρας
Σκονισμένο ένα τοπίο
Άνθρωποι φρενοκομείο

Προσπαθούν να με τρομάξουν
Και την θλίψη να μοιράσουν
Μα εγώ κρατώ εκεί
Την μικρή μου συμβουλή:

Σ’ένα όνειρο να ζεις
Ναι, ποτέ σου μην ντραπείς
Και αν κάποτε το χάσεις
Μάθε πάλι να το φτιάξεις

Σ’ένα όνειρο να ζεις...

Σ. Ρ.
______________________
Σ’ευχαριστώ Σ. Εν αγνοία σου, βρήκα ξανά το κέφι μου. Βρήκα το ιατρικό για τις αναποδιές της ζωής. Να 'σαι καλά κι εσύ Πολυαγαπημένη.

--------------------oOo--------------------

5 Comments:

Blogger Λύσιππος said...

Ενας Πήγασος δεν είναι δυνατόν να πέσει χαμηλά - πάντα θα πετάει και θα τρέχει.

Καλή δύναμη.

Απριλίου 10, 2006 6:37 μ.μ.  
Blogger Ησυχια said...

ξέρεις κάτι ?
έχεις απόλυτο δίκιο στο χαρακτηρισμό "γιατρικό"..ειδικά όταν το ακούς λαιβ ,το χαμόγελο ξάφνου εμφανίζεται στα χείλη και δε σαφήνει να σκεφτείς τίποτα μα τίποτα άσχημο...

Απριλίου 10, 2006 10:48 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

πραγματικά πολύ όμορφο!
ό,τι πρέπει όταν πέφτεις και είσαι στη φάση της ανάκτησης δύναμης!
"έπεσες τόσο χαμηλά για να πατήσεις πιο γερά και να πετάξεις" ;-)

ποιό καλό παιδάκι που το καλλιτεχνικό του είναι Pegasus (:P)θα μου το στείλει?? :-))

Απριλίου 11, 2006 11:58 π.μ.  
Blogger παλιός οδοιπόρος said...

Αναστασια μου ειναι τιμη μου η δημοσιευση σου αυτη..

χαιρομαι που σου αρεσε, αν και δεν πιστευω οτι του αξιζει το "φως"..
αντε κι οταν ερθεις Σαλονικα θα τ'ακουσεις και ζωντανα με μια μικρουλα αλλαγη.. (ε αματα; :P)

να'σαι καλα και παλι..
Σ.Ρ.

Απριλίου 11, 2006 2:35 μ.μ.  
Blogger Pegasus said...

@λύσιππος: :)Καλημέρες κι ευχαριστώ! :)

@isixiaa: Έτσι, έτσι ακριβώς! :D

@βροχούλα:
Όπως λέει ο Φαμελος
"...αν αντέχεις να πέφτεις ίσως μάθεις τελικά να πετάς..." ;)

@οδοιπόρος:
Ανηφορίζω στη Νύφη του Θερμαϊκου σε λιγότερο από δυο μήνες!!! :)))) Προσοχή! :Ρ

Απριλίου 12, 2006 11:26 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home