Les idées diluviennes

Δευτέρα, Αυγούστου 29, 2005

«Όπα, είπα, λέω!»

Έχω επιθυμίσει να γιορτάσω σε πραγματικό γλέντι, γλέντι όπως το εννοώ. Με τις κρασοκανατούλες, τα γέλια, τα παραδοσιακά τραγούδια (μόνο τέτοια) και τις γυροβολιές μου, φιγουρίτσες, παλαμάκια, άλαααααα! Να είναι γάμος να καμαρώνω την λάμψη τεσσάρων ερωτευμένων ματιών και το σερνάμενο νυφικό, να είναι βαφτήσια και να γελάω με όλα τα γουτσου-γούτσου γύρω, να μην είναι τίποτα αλλά να έχει πιάσει όλη την παρέα μια περίεργη ευεξία επειδή ο ήλιος είναι λαμπερός και η αυλή ανθισμένη. Να έχουμε μαζευτεί γνωστοί και άγνωστοι και να πέφτουν γέλια από παντού. Να μιλάω με κόσμο και κάποιο απρόσμενο χέρι να με τραβήξει απότομα να σύρω το χορό, όχι επειδή ξέρω να χορεύω αλλά επειδή έτσι έπρεπε, χωρίς γιατί. Να χαμογελάω τόσο που να μικραίνουν τα μάτια και να γυρνάω σ’αυτόν που με κρατά από το μαντίλι για να στείλω ένα πεταχτό φιλί από λαχταριστή χαρά και να καταλαβαινόμαστε πως τα επόμενα βήματα θα είναι σημειωτά. Να περνάς δίπλα από κάποιο τραπέζι και να «κλέβεις» ένα μεζέ που σου προσφέρουν. Βιαστικά να κατεβάσω ένα τσιπουράκι και να δω αστεράκια γιατί δεν το έχω συνηθίσει το σκληρό ποτό, και να γελάσω πάλι δυνατά που να σπάσω τύμπανα. Αντε, κι ένα δεύτερο, άσπρο πάτο! Να μην υπάρχει λόγος που να πρέπει να κατσουφιάσω ή να φανώ στενοχωρημένη, να μην αισθάνομαι τύψεις που έχω κέφι, να μην αισθάνομαι αναίσθητη επειδή δε σκέφτομαι πάντα το κακό που συνέβη... να μην πενθώ...

Για αρχή γέμισα τα βάζα μου γλαβιόλες, γαρύφαλλα και αμάραντους που αγόρασα από το γειτονικό κιόσκι που είναι 24 ώρες το 24ωρο ανοικτό... κάνοντας φασίνα έβαλα να παίξει η «Ματζουράνα» και το «Ικαριώτικο»... βγήκα στο μπαλκονάκι και χάζεψα ένα ζευγαράκι να φιλιέται στην απέναντι πλατεϊτσα... άκουσα «τα σα εκ των σων» και άφησα την πιο δυνατή μου προσευχή να φτάσει στους ουρανούς... δοκίμασα να κάνω κάποια βήματα πάνω στα «Έρημα Κορμιά» αλλά τα γυρίσματα της Κανά έχουν μεγαλύτερη χάρη από τις περιστροφές μου... έφτιαξα σοκολατίνα με Grand Marnier...

Τώρα ώρα για διάβασμα... όχι δε θα κάψω καρδιές, εμένα θα με κάψουν αυτές οι αλήτισσες!

--------------------oOo--------------------

15 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

...έτσι, όμορφα! Όπα κοίτα με γελώ, είπα κοίτα με γελώ, λέω κοίτα με γελώ, δεν κλαίω!

Μακάρι να ζήσεις αμέτρητα γλέντια σαν κι αυτό...

...και μην ανησυχείς για τα γυρίσματα της Κανά. Κι οι περιστροφές σου έχουν τη χάρη τους, είμαι σίγουρος.

Αυγούστου 29, 2005 11:31 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ευτυχία.

Αυγούστου 29, 2005 1:59 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Μια ζωή την έχουμε,
κι αν δεν την γλεντήσουμε,
Τί θα καταλάβουμε;

Αυγούστου 30, 2005 4:25 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Χαμογελάτε! La vie belle!

Αυγούστου 31, 2005 2:22 π.μ.  
Blogger Pegasus said...

KAI XAMOGELATE EINAI METADOTIKO! :D
To xreiazomai. Grafw se mia bdomada 20 kefalaia... 20!!! Auth h kardia asyllhpth... kai ti einai? Mia trompa me kati swlhnes! Oxi, gia na katalabete ti me paideuei!!!

An sas aresoun ta glentia kserete ti 8a kanoume otan er8w! lol!

Αυγούστου 31, 2005 8:46 π.μ.  
Blogger Depsorama said...

ΩΩΩ! Για τρελά πανηγύρια είμαστε! Κουράγιο, καλό διάβασμα!

Αυγούστου 31, 2005 12:21 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Pegasulini, αμα θες παντως αλλαζουμε... Ελα απο Πειραια να δωσεις αλγοριθμους την Παρασκευη αντι για μενα και μετα σε κερναω και καφεδακι στο Πασαλιμανι... ;)

Αυγούστου 31, 2005 3:38 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Είμαι κεφάτος γιατί η ζωή είν' ωραία.
Και χαμογελώ και θα γράψεις καλά πήγασέ μου.

Σεπτεμβρίου 01, 2005 3:40 π.μ.  
Blogger PsyxiatroZ said...

3- στην εξεταστική μου... περιμένω την συνέχεια... damn... ελπίζω εσύ να τα περάσεις όλα :)

Σεπτεμβρίου 02, 2005 10:44 π.μ.  
Blogger Pegasus said...

Euxaristw gia thn kalh th dia8esh! :) Ais8anomai kalytera!!!

Good luck, psyxiatreee! ;)

Σεπτεμβρίου 02, 2005 1:51 μ.μ.  
Blogger analogio said...

χμ..ικαριωτικο ακουσα? αντε ελα γρηγορα γιατι εχουμε κατι αποριες στις φιγουρες!ωπα..(θυμηθηκα την χαλκιδα)!

καλη τυχη αναστασια μου ;) δειξτους δειξτους!!!

Σεπτεμβρίου 02, 2005 7:12 μ.μ.  
Blogger Pegasus said...

Τι φιγούρες; Μπάλο; Αμ, δεν ξέρω τίποτα, κάποιος μου είχε πει πως θα μου μάθαινε αλλά αποδείχτεικε ηλίθιος και την έκανε αλα γαλλικά (και να φανταστεις δεν ξέρει λέξη γαλλική, εγώ είμαι η γαλλόφωνη :Ρ)... σε καλαματιανό μπορώ να το χορέψω πάντως! ;)

Το σημαντικό είναι να καταφέρω να την καταλάβω την καρδιά όχι μόνο ανατομικά και φυσιολογικά αλλά και αισθηματικά... εκεί κάπου δυσκολεύπομαστε όλοι νομίζω!

Σεπτεμβρίου 03, 2005 9:48 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ελάτε βρε παιδιά, εύκολος ο Ικαριώτικος... με λίγο ξεσκόνισμα, θυμάμαι και φιγούρες και απ' όλα... (ας όψονται τα 3μιση χρονάκια παραδοσιακών χορών - τελικά ό,τι μαθαίνεις καλό είναι)

Πήγασε, όσον αφορά το θέμα κατανόησης της καρδιάς, σε παραπέμπω στα λόγια του Douglas Adams περί κατανόησης του σύμπαντος... παρμένα από το "γυρίστε το γαλαξία με ωτο-στοπ".

"Υπάρχει μια θεωρία που λέει πως αν καταφέρεις να κατανοήσεις το σύμπαν, τι είναι και γιατί είναι εκεί, εκείνο αυτομάτως θα μετατραπεί σε κάτι πιο πολύπλοκο και ανεξήγητο.

Μια άλλη θεωρία υποστηρίζει πως αυτό έχει ήδη συμβεί."

Σεπτεμβρίου 03, 2005 12:15 μ.μ.  
Blogger Pegasus said...

Ζηλεύωωωω! Μόνο τσάμικο, καλαματιανό, χασαποσερβικο άντε και χασάπικο ξέρω! :( Στα υπόλοιπα χτυπάω παλαμάκια!

Σεπτεμβρίου 03, 2005 5:38 μ.μ.  
Blogger ~ z e f i ~ said...

περασα μια βολτα απο δω...κι αγγιξες πολλα απο εμενα ..με λογια που κι εγω θα ηθλα να πω κι ισως να μην τα λεω για να μην με πουν παραπονιαρα...θελω κι εγω μαζι σου να χαρω χωρις να φοβαμαι το αυριο..
Μακαρι ...μακαρι κι ευχομαι απο την καρδια μου το γλεντι που θα πας να ειναι το δικο σου..Μακαρι εκεινος ο χορος να ειναι για την χαρα σου.. μακαρι να γινει γλεντι ολη σου η ζωη!
- στο ευχομαι -

Μαΐου 13, 2007 2:40 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home