Les idées diluviennes

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 19, 2005

«...ψεύτικα σαν στολίδια τα λόγια σου λυγάνε, πώς να σωθείς...»

Μου έμαθες να μη φοβάμαι τους σπινθίρες που γεννούν οι πέτρες σαν τις χτυπούν χέρια παθιασμένα με δύναμη. Μου έμαθες να ανάβω φωτιές σε ευάλωτα και ανεξερεύνητα σημεία χωρίς να τρέμω μη γίνουν πυρκαγιές καταστροφικές. Τώρα πια θέλω να ανάβω φλογίτσες παντού, να τις καμαρώνω που γλύφουν γλυκά τον αέρα και τις ανάσες και που φωτίζουν χορεύοντας τις άδειες αγκαλιές μας.

Καιρό τώρα κρατώ σα φυλαχτό την πέτρα που μου φερε το κύμα τη μέρα που σε ονειρευόμουν. Η χούφτα μου, κλειστή, την κρύβει καλά και περιμένει να ανοίξει στο άγγιγμα της παλάμης σου που θα τη γεμίζει η δική σου πέτρα. Να χτυπηθούν μεταξύ τους και να καούν τα χέρια, να λιώσουν τα δάχτυλα και να κολλήσουν.

Όταν έρθω να σε βρω, θα κουβαλάω στο άλλο χέρι «μια βαλίτσα αγκαλιές». Δε θέλω να έρθεις με λόγια βασιλικά, μόνο μια πέτρα να φερεις.

--------------------oOo--------------------

9 Comments:

Blogger Unknown said...

ΠΥΡΟΜΑΝΗ.....

Σεπτεμβρίου 20, 2005 2:57 π.μ.  
Blogger Gypas said...

Αν έφερνε κατευθίαν τσακμάκι;
Πω πω τι ξενέρωτος που είμαι, καλά καθόλου δεν με άγγιξε;

Σεπτεμβρίου 20, 2005 5:29 μ.μ.  
Blogger Pegasus said...

Νταρθιιρ, και αναστενάρισσα μη σου πω... :Ρ

Γύπα, είμαι πρωτογονη... δεν κουβαλώ ποτέ φωτιά, μη με ρωτήσει κανείς να του ανάψω τσιγάρο! Μόνο αν περιμένει να τριψω ξυλα μεταξυ τους!
(οι πέτρες προορίζονται για αλλού! ;) )

Σεπτεμβρίου 20, 2005 6:13 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Τώρα αυτό το αναστενάρησα κάτι μου κάνει...
Μου θύμισε τότε που πηδούσαμε λαμπατίνες....

Αααχχχ τί εποχές.....

Σεπτεμβρίου 21, 2005 3:42 π.μ.  
Blogger το θείο τραγί said...

Πολύ καλό είναι όλο.

Σεπτεμβρίου 23, 2005 10:37 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

[url=http://imageshack.us][img=http://img215.imageshack.us/img215/1600/pinkfurbtile2cq.jpg][/url]

Σεπτεμβρίου 23, 2005 10:46 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

...οκ, δεν μπορω να βαλω εικονα, το καταλαβα. :(

Σεπτεμβρίου 23, 2005 10:49 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Η πέτρα που έχω να σου δώσω είναι η πετρωμένη μου καρδιά και μόνο η παλίρροια των κυμάτων της δικιάς σου αγάπης μπορεί να μαλακώσει αυτήν την πέτρα και να την ξανακάνει να χτυπά στους ρυθμούς του έρωτα...

Σεπτεμβρίου 23, 2005 11:45 π.μ.  
Blogger Pegasus said...

Δύσκολο γιατί ίσως να μην ψάχνουμε εκεί που πρέπει. Ίσως να μην πρέπει καν να ψάχνουμε όπως είπε και ο φίλτατος Λεμόνης στην τελευταία δημοσίευσή του...

Να δεις Black Perl που θα έρθει να σου μαλακώσει την καρδιά ουρανοκατέβατος έρωτας... από εκεί που δε θα τον περιμένεις... υπομονή χρειάζεται... και δύναμη! Θυμάμαι κάποιον που πολεμούσε τον Μορφέα! ;)

Σεπτεμβρίου 24, 2005 10:20 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home