Les idées diluviennes

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 14, 2005

Superstitieuse moi? Jamais!

Εδώ λένε πως όταν πέφτει Παρασκευή και 13, όλα τα κακά μπορούν να συμβούν... Στην Ελλάδα πάλι Τρίτη και 13 είναι η γρουσούζικη μέρα της χρονιάς. Ζώντας σε άλλη ήπειρο, πίστευα πως θα ξέφευγα από τα αρνητικά κύματα ενέργειας αυτής της μέρας αλλά έλα που ένας ολόκληρος ωκεανός δεν τα σταμάτησε!!! Της μουρλής έγινε χθες!

Η μέρα ξεκίνησε όμορφα, πήγα στη σχολή, τέλειωσε το μάθημα και επιστρέφοντας σπίτι παίρνω χαμπάρι πως δεν κρέμεται πια από τη σάκα μου το πολυαγαπημένο μπρελόκ που μου είχε φέρει ο αδερφός μου από το ταξίδι του στα Βραχώδη Όροι. Το προνόμοιο του χασίματος πάλι βγήκε στην επιφάνεια! Πάω πίσω όλο το δρόμο που είχα διανύσει κοιτάζοντας να βρω αυτό που είχα χάσει. Κοίταξα στα σημεία που είχα περπατήσει αλλά τίποτα! Πάει ο αρκούδος μου!

Τι ωραία που είχε διαλέξει η μέρα να τελειώσει... να τελειώσει;;; Ε όχι ακόμα, μη βιαζόμαστε. Η μέρα έχει 24 ώρες και άλλα ντοναλντίστικα σκηνικά με περιμένανε! Ισως γι’αυτό να λατρεύω αυτόν τον ήρωα του Disney.

Σκέφτηκα να το παίξω νοικοκοιρά και είπα να φτιάξω φαγητό νηστίσιμο μιας και η επόμενη ήταν μεγάλη γιορτή. Είχαμε ωραίο σπανάκι σπίτι, ένα σπανακόριζο δε θα ήταν άσχημο! Μετά από όλες τις ετοιμασίες και την πρώτη βράση, πήγα να βάλω λίγο αλάτι. Το αλάτι έχει δυο ανοίγματα, ένα που είναι μια μεγάλη τρύπα και ένα αλλο με πολλές τρυπούλες. Εμείς το έχουμε πάντα από τη μεριά που ρίχνει λίγο αλάτι. Κι όμως όταν έριξα αλάτι δεν το έλενξα και έπεσε αλάτι αρκετό για να ανεβάσει την πίεση 10 υποτασικών! Λύσσα το φαγητό όταν το έβγαλα από τη φωτιά! Λέω να αρχίσω να το σερβίρω με δώρο ένα μπουκάλι νερό!!!

Πώς να αντικαταστήσω το ανεκδιήγητο σπανακόριζο; (χαρά ο αδερφός μου που το συχαίνεται!!!) Τι να φτιάξω, τι να φτιάξω; Ας πλύνω τα πιάτα και σκέφτομαι εν τω μεταξύ. Καταπληκτική ιδέα: γαρίδες με σάλτσα ντομάτας και ρυζάκι!!! Γουστάρω τα θαλασσινά, έχω μια τεράστια σακούλα στην κατάψυξη, αρέσει και στον αδερφό μου, τέλεια!!!

Αφού τέλειωσα τη λάντζα, με κέφι άρχιασα να κόβω σκορδάκι και κρεμμυδάκι (αχ, κλάμα!). Τα ρίχνω στο λαδάκι της κατσαρόλας και πετάω μέσα τις γαριδούλες και αφήνω να τσιγαριστούν. Τώρα χρειάζομαι φρέσκια ντοματούλα ψιλοκομμένη. Έχω κονσέρβα με τέτοιες ντομάτες ιταλικές. Παίρνω την κονσέρβα και πάω να την ανοίξω... το ανοιχτήρι δε λέει να κάνει τρύπα στην μεταλλική επιφάνεια! Αααα!!! Δεν πιάνουν τα χέρια μου! Θα καούν και όσα έχω στη φωτιά! Το ανοιχτήρι είναι για πέταμα!!! Παίρνω τελικώς τη μαχαίρα και αρχίζω να κάνω τρύπες στη σειρά για να ανοίξω την κονσέρβα και στην τελευταία τρύπα χτύπησα με τόση δύναμη το μαχαίρι που μου πετάχτηκε σε όλο το πρόσωπο ντοματοζούμι! Ήμουν νόστιμη και πολύ ντοματένια!!! Το σημαντικό ήταν πως είχε ανοίξει και μπόρεσα να ρίξω τις ντομάτες στις γαρίδες! Το φαϊ έγινε εξαίσιο (ευτυχώς!!!)

Το κουτάλι; Που πήγε το κουτάλι με το οποίο ανακάτευα το φαγητό στην κατσαρόλα; Ακόμη να το βρω αν και με τον αδερφό μου κοιτάξαμε στα πιο απίθανα σημεία. Ή εξαφανίστηκε (απίθανο) ή το πέταξα μαζί με τα φλούδια των κρεμμυδιών στα σκουπίδια (πιθανότατο).

Το ντουζάκι μου γρήγορα!!! Τρέχω στο μπάνιο και ανοίγω τη βρύση στο φουλ, να πέσει δυνατά νερό πάνω μου, χλιαρό προς το κρύο (αν και το λατρεύω καυτό) γιατί είχα λιώσει μέσα στην κουζίνα. Κι εκεί που αρχίζω να ηρεμώ, αρχίζω να τραγουδώ (μ’αρέσει να λέω τραγουδάκια κάτω από το νερό). Δεν ήμουν μόνη όμως!!! Το παράθυρο του μπάνιου βλέπει προς την εξώπορτα της πολυκατοικίας και με άκουσαν περαστικοί, μιας και είμαι στο ισόγειο κι άρχισαν να γελάνε! Αυτό ήταν, έγινα ΚΑΙ ρεζίλι!

Βάζω το νυχτικούλι μου και αποφασίζω να κάνω αυτό που ξέρω να κάνω καλά (αν και γι’αυτό έχω αρχίσει να αμφιβάλλω από τότε που μπήκα στη σχολή): ΔΙΑΒΑΣΜΑ! Απλώνω τα πόδια στον καναπέ, βάζω ένα μαξιλάρι πίσω από την πλάτη μου και αρχίζω το κεφάλαιο 11... «Ε, γιατί δεν κοιμάσαι στο κρεβάτι σου;» «Ε, ορίστε;» Ο αδερφός μου με βρήκε να έχω σκύψει μπρός μου και να έχω σωριαστεί πάνω στο βιβλίο μου!

Πάω να πιώ λίγο νερό πριν πέσω. Στην κουζίνα έχουμε ένα ημερολόγιο που βγάζουμε τις μέρες μια-μια, με τα στιχάκια από πίσω! Ας το αλλάξω, σκέφτομαι. Κοιτάζω και συνειδητοποιώ πως ήμασταν Τρίτη και 13! Με πιάνει ένα νευρικό γέλιο, μα ένα γέλιο!

Ξεράθηκα στο κρεβάτι μου και δε θυμάμαι κανένα όνειρο! Τώρα ίσως ξαναπέσω να κοιμηθώ. Πολλή κούραση!!!

--------------------oOo--------------------

10 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Που ειναι η ατυχια; Αφου το φαϊ εγινε καλο...

Σεπτεμβρίου 14, 2005 9:21 μ.μ.  
Blogger Depsorama said...

Αχ, τις ξέρω αυτές τις μέρες... Είναι από εκείνες που ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ να σηκωθείς απ’το κρεβάτι. Είναι μέγιστο λάθος και μην τολμήσεις να το επιχειρήσεις!!
Είχα μια από αυτές πριν κανα 2 βδομάδες, όπου δεν ξύπνησα στην ώρα μου για δουλειά, δεν μπορούσα να ετοιμαστώ, γιατί δεν έβρισκα πουθενά αυτά που ήθελα να βάλω, μετά δεν έβρισκα το κινητό... μετά έκανα το σπίτι άνω κάτω, και πάλι τίποτα, μετά πήγα μέχρι το σπίτι φίλων στο οποίο ήμουν το προηγούμενο βράδυ, για να το κάνω και αυτό άνω κάτω (το βρήκα τελικά), μετά έχασα την στάση μου στο μετρό (ναι, ναι) και πήγα τελικά στη δουλειά στις 12 το μεσημέρι. Έφυγα στις 3, αφού κατάλαβα ότι απλά δεν βγαίνει δουλειά, και πήγα σπίτι να χωθώ κάτω απ΄το πάπλωμα σαν καλή στρουθοκάμηλος!
Περαστικά μας!

Σεπτεμβρίου 15, 2005 7:03 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Αυτό στην κουζίνα με την τομάτα στο πρόσωπο το έχεις σε φωτογραφία;;;
Φανταστική σε κόβω... να κρατάς την μαχαίρα και το πρόσωπό σου να είναι γεμάτο "αίματα"...
ΟΥΑΟΥ... Θριλεροκαταστάσεις για μια γαρίδες!!!

Σεπτεμβρίου 16, 2005 6:37 π.μ.  
Blogger Pegasus said...

@fade: Shmainei «enas mikros ponhros tempelakos»... to ponhros bgainei apo to yfos ths fwtografias pou exeis balei! ;)

@ianus: :P

@mourning blade: Eisai kai gauros? Se paw trela! :))))

@scorpina: Dld exoume akomh arketo kairo mprosta mas gia na agorasoume lagopodara, matakia, skorda kai ola ta aparaithta!

@despoina: H 8erapeia tou koukoulomatos katw apo paplwma einai teleia (se periptwsh pou den bre8oun ta lagopodara, ta matakia kai ta skorda!)

@darthiir: Koita pou autos 8elei na mou fortwsei kapoio fono ekdidontas fwtografia mou!!!

Σεπτεμβρίου 16, 2005 2:41 μ.μ.  
Blogger Gypas said...

Να σου στείλω με courier 5-6 υπερατλαντικά σαντουιτσακια με πιτόγυρο από πατρίδα για να μην τυραννιέσαι;

Σεπτεμβρίου 16, 2005 2:41 μ.μ.  
Blogger Pegasus said...

Exoume edw kati gyrous, ma kati gyrous... apaixtous! Kalyterous apo autous pou briskoume sthn patrida! Ax, twra pou mou tous 8ymhses, peinasa!

Σεπτεμβρίου 17, 2005 3:15 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ισως ακουστει σωβινιστικο, αλλα δεν γινεται να εχετε καλυτερους γυρους εκει περα. Το πολυ εφαμιλλους. Ακου καλυτερους... ΧΑ!

Σεπτεμβρίου 17, 2005 6:57 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Έλα μωρε... Δεν ξέρεις τώρα την ξενομανία που τρώει τους Έλληνες;;;

Αν δεν είναι ελληνικό είναι καλό..

Και ποτέ δεν βλέπουν πόσο βολεύει αυτό τους "έξω", πόσο το χαίρονται και πόσο τοπ επικροτούν μιας και είναι όλοι τους σωβινιστές...

Ακούω κατα καιρούς κα΄τι πράματα... βγαίνω από τα ρούχα μου.. τί να πείς...

ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ...

Αααχ το είπα... να αντιταχθώ...

Όχι, δεν το πιστεύω αλλά δεν μπορώ αλλιώς με την ξενομανία...

Σεπτεμβρίου 19, 2005 3:29 π.μ.  
Blogger Pegasus said...

Darthiir, se mena milas gia ksenomania??? Egw exw tsakw8ei me an8rwpo giati kathgorouse thn Ellada, kai o an8rwpos htan Ellhnas ths Ellados. Giati h ksenomania einai megalyterh stous Ellhnes ths patridas ap'oti stous Ellhnes tou ekswterikou pou polles fores eksidanikeuoun thn eikona ths xwras tous giati tous leipei. Kai an ta ksena krath briskoun aformh gia na kathgorhsoun thn Ellada, thn briskoun panw stis kathgories pou oi idioi oi Ellhnes ths patridas aradiazoun gia th xwra tous! Oi ellhnikes eidhseis einai a8lies kai aparadektes polles fores!

Nai, o gyros edw einai apaixtos giati to magazi sto opoio phgainw na faw to exei Ellhnas pou exei agorasei to eidiko mhxanhma kai toulaxiston ftiaxnei pragmatiko gyro... kai einai kalyteros apo polla paliosoublatzidika fthniarika ths patridas!

Akou ekei ksenomania... :P

Σεπτεμβρίου 19, 2005 9:41 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Άμα έρθεις κατα δώ, θα σου δώσ ωμια διεύθυνση να πας να φας γύρο (ναι στην Αθήνα, όχι στην φτωχομάνα) που όμοιό του δεν θα έχεις φάει παρά μόνο ίσως σε Τουρκία...

Σεπτεμβρίου 19, 2005 5:54 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home