Les idées diluviennes

Τρίτη, Ιανουαρίου 10, 2006

merde!!!

Το blog το άνοιξα για να μαζεύω τις σκέψεις μου σε μια γωνιά και για να ανταλλάσω απόψεις. Μέσω αυτού γνώρισα κι άλλα στέκια που όταν βρίσκω λίγο χρόνο τα επισκέφτομαι και τα διαβάζω. Σαν να τιμωρούμε γι΄αυτή μου την ασχολία είναι οι τελεταίες μέρες! Δεν έχω βρίσει κανέναν και δεν έχω κάνει μπάχαλο κανένα μπλογκ! Το θεωρώ λυπηρό που χρειάστηκε να κλείσω την πρόσβαση στα σχόλια σε ανώνυμους που είχαν καλή διάθεση όταν κάνανε κομεντς. Χωρίς λόγο που να με αφορά, ήρθε κάποιος άγνωστος και τα έκανε όλα εδώ άνω κάτω. Ελπίζω να τελειώσει το κακό εδώ.

Πάντως η διάθεση μου δεν πρόκειται να αλλάξει. Είμαι πολύ καλά και το 2006 προβλέπεται να είναι υπέροχο!!!

--------------------oOo--------------------

7 Comments:

Blogger Unknown said...

Έτσι μπράβο, θετικές σκέψεις...

Είδες δεν με ανάγκασες κι εμένα να κάνω αρνητική αυτή τη φορά ;)

Ιανουαρίου 10, 2006 4:27 μ.μ.  
Blogger Ο Φοβερός said...

min brizis...kanei kako :-) (tha sou balei piperi i "theia diki" hehehe)

Kalitera na stamatas tous anonymous giati etsi apofevgis kai ta spam - kai...min xalas tin zaxarenia sou gia kati blakes :-) think positive :-)

Ιανουαρίου 11, 2006 2:07 μ.μ.  
Blogger Pegasus said...

@Νταρθιιρ: Και κακά σχολιάκια όταν κάνεις βγάζεις μια θετική ενέργεια στα λόγια σου! :)))

@Φοβερός: Πιπέρι, πιπέεεερι στο στόμα! :Ρ
Δυστυχώς υπάρχουν και ανώνυμοι με καλές προθέσεις που μπλοκάρονται έτσι από κάτι τέτοιους ηλίθιους!!!

Ιανουαρίου 11, 2006 9:13 μ.μ.  
Blogger Ησυχια said...

pegasus καλή τύχη στο Camp...!! να σκίσει το σόι εεεε?¨
φιλάκια

Ιανουαρίου 13, 2006 6:20 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Πηγασώ, υπάρχουν διάφοροι κομπλεξικοί και, δυστυχώς ή ευτυχώς, πρέπει να συμβιώσουμε και με αυτούς. Αυτό όμως δε σημαίνει οτι θα μας πάρει από κάτω - μάθαμε να χαμογελάμε, εντάξει;
:)

Ιανουαρίου 14, 2006 2:55 π.μ.  
Blogger PsyxiatroZ said...

κι εγώ τα απενεργοποίησα... να ξεφύγω από την ψευδαίσθηση του διαλόγου... αν κάποιος θέλει να με βρίσει ας κοπιάσει στέλντοντας e-mail ή στο messenger... anyway... γάμα τους μη χαλιέσαι... :]

Ιανουαρίου 15, 2006 7:15 μ.μ.  
Blogger Pegasus said...

@psyxiatroz:
εσύ τα απενεργοποίησες τελείως... ούτε ένα καλημέρα δεν μπορούμε να καταθέσουμε στο μπλογκ... χμμμ... μέηλ είπες; ;)

@Αλόμπαρ: Κάποιος είπε κάποτε πως πρέπει να χαμογελάμε σήμερα για να έχουμε τις ριτίδες στα σωστά σημεία αργότερα... :Ρ Δε θα αφήσω κανένα να με ασχημήνει!!! :Ρ

@Isixiaa: Έσκισε... στο χόρο! :D Και πέρασε τέλεια στην πόλη του Κεμπέκ! Λεπτομέρειες αργότερα!!! ;)

@Νυκτοβάτης: Τώρα εγώ χάρηκα πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ!!! :))))))))
Ναι, ποιος θα μαντέψει; ;)

@Theodora: Μερικοί είναι αγιάτρευτοι!!! :S

Ιανουαρίου 15, 2006 8:32 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home