Les idées diluviennes

Τρίτη, Νοεμβρίου 29, 2005

Γιατρέσα και στην Ελλάδα

Θα φορέσω λευκή μπλούζα, γάντια, μάσκα, στηθοσκόπειο και ότι άλλο χρειαστεί και σε ελληνικό έδαφος για ένα μήνα την επόμενη πανεπιστημιακή χρονιά! Η αίτηση για κλινική πρακτική έγινε δεκτή!!! :)))) Γιούπι!!!

Αθήνα; Θεσσαλονίκη; Κρήτη; Γιάννενα; Αλλού; Δεν ξέρω και δε με κόφτει! Θα μου πουν σε λίγο καιρό!

Μακάρι να πέσει χειμώνα! Όλο καλοκαίρι βλέπω την Ελλαδα!

Τώρα έχω περισσότερη όρεξη για διάβασμα! Βουρ στα βιβλία μου!!! ;)

--------------------oOo--------------------

17 Comments:

Blogger Μαίρη.. said...

:):):):):) ουρέγια..

Νοεμβρίου 29, 2005 7:33 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

...και μαλιστα χειμωνα, την καλυτερη εποχη! Ασε που θα χεις και περισσοτερη πελατεια :Ρ

Σε περιμενουμε γιατρε!

Νοεμβρίου 29, 2005 8:56 π.μ.  
Blogger Roark said...

Συγνώμη, πας καλά;;;

Σπουδάζεις Ιατρική στον Καναδά και χαίρεσαι που θα έρθεις εδώ για πρακτική;;

Κάτσε στ'αυγά σου και έλα στην Ελλάδα μόνο για διακοπές και ουζάκια.

Σου εύχομαι ποτέ να μην χρειαστεί να ζήσεις το εργασιακό περιβάλλον των ελληνικών νοσοκομείων.

Στα λέω ως συνάδελφος ιατρός.

Νοεμβρίου 29, 2005 9:07 π.μ.  
Blogger Pegasus said...

Mhn anhsyxeis roark... mono ena mhna 8a katsw!

Exoume 4 optional clerckships kai eipa ena na to kanw sthn patrida mias kai exw thn eukairia na to kanw! :) Na dw kai pws leitourgei to systhma!

Ki epishs einai mia aformh gia na kanw taksidaki! ;)

Νοεμβρίου 29, 2005 12:19 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εννοειται πως το ιατρικο συστημα στην Ελλαδα ειναι απαραδεκτο, ειτε το εχεις δει απ'εξω ειτε απο μεσα... Παρ' ολα αυτα, φιλε roark, σταματα, γιατι αν αλλαξει γνωμη η Πηγασος θα σε θεωρησω υπευθυνο! :P and this ain't gonna be pretty!:P

Νοεμβρίου 29, 2005 12:45 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Γιατρέ... αν έχεις και καμμιά ειδικότητα σε ψυχολογία, βλακεία κλπ, οι μπλογκοπελάτες σε περιμένουν!

Καλώς να έρθεις :)

Νοεμβρίου 29, 2005 3:18 μ.μ.  
Blogger Ο Φοβερός said...

Sinxaritiria!!!!
Opos me olous tous fitites to programma sou periexi:

12:00 me 22:00 - praktiki sto nosokomio
22:00 me 05:00 - ksenixti, glenti, fai
05:00 me 09:00 - ksekourasi
09:00 me 12:00 - Proinos kafes, tsigraro, tiropita


Enjoy :-)

Νοεμβρίου 29, 2005 3:32 μ.μ.  
Blogger Pegasus said...

@ianus: Μόνο οι τρελοί δεν αλλάζουν γνώμη! εγώ είμαι αγύριστο κεφάλι! :Ρ

@alombar: Κι εγώ χρειάζομαι κάποιον τέτοιο ειδικό! Θα ψάξω να μας βρω τον καλύτερο στο νοσοκομείο! :))))

@φοβερός: Ευχαριστώωωω! Αλήθεια πού τα ξέρεις εσύ αυτά τα ωράρια;;;
Μόνο 4 ώρες ύπνο τη μέρα; Θα αντέξω;

@roark: Αν κι έχει πολλά προβλήματα το σύστημα υγείας εδώ, το καλό είναι πως έχει καταφέρει να παρέχει σε όλους τις ίδιες υπηρεσίες, όποια κι αν είναι η οικονομική τους κατάσταση. Από την άλλη, πάλι υπάρχουν μεγάλες ουρές στις λίστες αναμονής για ένα ραντεβού και ειδικά στα μεγάλα κέντρα υπάρχει μεγάλη έλλιψη γιατρών και γενικώς προσωπικού στα νοσοκομεία. Πάντως έχουν καταφέρει να μην υπάρχουν ιδιοτικά νοσοκομεία και νομίζω πως είναι καλό αυτό!
Θυμάμαι που μια φορά μου έκαναν ακτινογραφία στην Ελλαδα για τον κόκκυγα και ο κόκκυγας δεν ήταν στην ακτινογραφία μέσα! Θα πρέπει να υποστώ αυτή την ανοργανωσιά όταν θα έρθω μάλλον! :Ρ

@κορίτσια: Πολύ τέλεια και ουρέγιααα! Ειδικά τα σαββατοκύριακα θα είναι χάρμα για βόλτες!!! :)))

@fade: Αργεί ακόμη αλλά ο χρόνος κυλά γρήγορα!!! :)

Νοεμβρίου 29, 2005 6:39 μ.μ.  
Blogger analogio said...

ε...πρωτη που εμαθα τα ευχαριστα και τελευταια που σχολιαζω???

με το καλο να μας ερθεις ρε!

τα εχουμε πει για βραδιες με χορους και γλεντια..δεν πιστευω να μας αρχισεις με τις βάρδιες ;ρ

Νοεμβρίου 30, 2005 7:00 π.μ.  
Blogger Depsorama said...

Pegasus τέλεια... Θα περάσεις καταπληκτικά, είμαι σίγουρη! Έχω μια φίλη εδώ που έκανε το ίδιο και πέρασε τόσο καλά, που μέχρι και η τραγικότητα των ελληνικών νοσοκομείων της άρεσε!

Νοεμβρίου 30, 2005 1:58 μ.μ.  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Επιτελους στη μαμα πατριδα!!!Θα τα περασεις ακρως Ελληνικα στο χωρο που θα κανεις πρακτικη!!Ακομη δεν ξερεις ουτε μπορεις να καταλαβεις ΤΙΠΟΤΕ!!!

Νοεμβρίου 30, 2005 5:54 μ.μ.  
Blogger Pegasus said...

Κι εγώ είμαι σίγουρη πως θα περάσω όμορφα, Δέσποινα μου! :D Μαμά πατρίδα σου'ρχομαι όπως καλά είπε ο drugstv!!!

Αντιγονάκι, θα έχω και βάρδιες και βραδιές! Εγώ φέρνω τη φωνή μου (κρυφτείτε) και το κέφι μου... εσείς θα φέρετε τα όργανα; :)))

Σκορπίνα μου, έρχομαι το καλοκαίρι για δυο μήνες... το ξέχασες;

Αλήθεια, ξέρει κανείς ποια είναι τα πανεπιστημιακά νοσοκομεία της Ελλάδας; Ευχαριστώ εκ των προτέρων σε όποιον απαντήσει! :)))

Δεκεμβρίου 01, 2005 7:23 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Εύγε νέα μου, να μας πείς που θα είσαι να έρθουμε να σε δούμε (αχρείαστη να'σαι ως γιατρός... sorry κι όλας έτσι;;;)

Δεκεμβρίου 02, 2005 4:00 π.μ.  
Blogger Ησυχια said...

ksaderfoulaa...pio omorfa nea den tha mporouses na eheis..xmm...mallon mporeis...an telika aneveis thessalonikiii..hehehehe...
se filo gluka kai tha ta poume suntomaa...

Δεκεμβρίου 02, 2005 4:30 π.μ.  
Blogger Pegasus said...

Αχρείαστη να είμαι και να παραμείνω, Νταρθιιρ! ;) Γι'αυτο να ντύνεστε καλά που κάνετε όλο βόλτες τώρα χειμωνιάτικα! :)))

Isixiaa μου, το φαντάζεσαι να γίνει τελικά εκεί η πρακτική; Θα σου φορτωθώ ένα μήνα! :Ρ Ετοιμάσου ψυχολογικά να σε τρελάνω! :))))

Δεκεμβρίου 02, 2005 2:01 μ.μ.  
Blogger Stefanos said...

Θεσσαλονίκη να πας . Άσε τις Αθήνες..
:)

Δεκεμβρίου 22, 2005 5:25 π.μ.  
Blogger alienlover said...

πόπο φαντάζομαι χαρές!!! με το καλό να πας!!!
εγώ ετοιμάζομαι για nursing practise, στην Ελλάδαα φυσικά, αυτό το καλοκαίρι και έχω τρελαθεί από τη χαρά μου!! επιτέλους νοσοκομείοοο !!! γίιπιιιιιιι !!!

Δεκεμβρίου 28, 2005 10:31 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home