Les idées diluviennes

Κυριακή, Απριλίου 16, 2006

7+2

Αν και το ελληνικό πρωτάθλημα ήταν άθλιο φέτος, δε μπορώ να μην πανηγυρίσω λίγο που το αγαπημένο μου ΚΑΠΗ Καραϊσκάκη πήρε άλλο ένα πρωτάθλημα!!!

Ένας είναι ο Θεός, ΜΙΑ η ομάδα

Θρύλος, Ολυμπιακός σ'όλη την Ελλάδα!!!

:))))))))))))))

Κι ένα ανεκδοτάκι που μου στείλανε σήμερα και ταιριάζει λίιιιιγο:

Ο Γιώργος ξυπνάει στο κρεβάτι του με ένα τρομερό hungover. Το κεφάλι του πάει να σπάσει. Με το ζόρι ανοίγει τα μάτια του και το πρώτο που βλέπει είναι 2 ασπιρίνες και ένα ποτήρι νερό στο κομοδίνο του. Ανακάθεται και βλέπει τα ρούχα του καθαρά και διπλωμένα στην καρέκλα μπροστά του. Κοιτάζει το δωμάτιο και συνειδητοποιεί ότι όλα είναι πεντακάθαρα και τακτοποιημένα. Βγαίνοντας από το δωμάτιο βλέπει ότι όλο το σπίτι είναι στην εντέλεια. Στην κουζίνα βλέπει ένα σημείωμα. «Μωρό μου, θα βρεις το πρωινό σου στον φούρνο. Πήγα να ψωνίσω για να σου μαγειρέψω λαγό το μεσημέρι που ξέρω ότι λατρεύεις. Σαγαπώ.». Πράγματι το πρωινό ήταν στο ν φούρνο ζεστό και λαχταριστό. Πάει να καθίσει και κάθεται πάνω σε έναν «Πρωταθλητή». Τον κοιτάει και προς έκπληξη του είναι σημερινός. Εκείνη την στιγμή μπαίνει και ο γιος του στην κουζίνα. - Καλημέρα γιε μου, μπορείς να μου πεις τι έγινε χθες;

- Κοίταξε γύρισες σπίτι στις 5 το πρωί, μεθυσμένος και με λερωμένα ρούχα γιατί κάπου είχες πέσει στον δρόμο, έπεσες και από τις σκάλες καθώς ανέβαινες και από τα νεύρα σου έσπασες το καλό σερβίτσιο και κάτι έπιπλα.

- Και τότε γιατί η μητέρα σου μου έκανε πρωινό, μου αγόρασε Πρωταθλητή και έχει όλο το σπίτι στην εντέλεια;

- Α, αυτό λες; Η μαμά σε έσυρε στο κρεβάτι και όταν πήγε να σου βγάλει το παντελόνι άρχισες να φωνάζεις : «Ασε με ήσυχο κυρά μου, είμαι παντρεμένος!»

--------------------oOo--------------------

8 Comments:

Blogger Ησυχια said...

όλε όλε όλε όλε όλεεεεεεεεεεε
μια είναι η ομάδα... χεχεχε

α και μη ξεχάσω...τι θέση έχει ο βάζελος..?? που λέγατε πουκ
λάκια μου ότι θα υπάρξει και τελικόςς..χαχαχαχα

*θεικό ανέκδοτοο

Απριλίου 16, 2006 9:10 μ.μ.  
Blogger Λύσιππος said...

Συγχαρητήρια κι ας είμαι ΑΕΚ.

Απριλίου 16, 2006 9:25 μ.μ.  
Blogger daydreamer said...

lol γαμάτο ανέκδοτο!!

Συγχαρητήρια γαυράκια!

Πάλι καλά που η ΑΕΚ νίκησε τον ΟΦΗ και βοήθησε τον Πανιώνιο να ανέβει από τη ζώνη του υποβιβασμού... έχουμε βέβαια 2 αγωνιστικές ακόμα για να αγωνιούμε!

Απριλίου 16, 2006 9:47 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

:D

Απριλίου 17, 2006 4:25 μ.μ.  
Blogger hopkins said...

Εισαι γαυράκι;;; Κρίμα! Και σε συμπαθούσα! Τσ-τσ-τσ! Το καλοκαίρι πάντως που έχεις σκοπό να έρθεις προς Θεσσαλονίκη μεριά, πρόσεξε μη σου ξεφύγει καμιά γαυροκουβέντα! Θα φωνάξω κάτι φιλαράκια μου Παόκια και θα έχεις άσχημα μπλεξίματα! Και εσύ, και η ξαδερφούλα σου! Ησυχίαα... :)

Απριλίου 18, 2006 8:13 μ.μ.  
Blogger J. said...

Τζιοβάνι-Τζιοβάνι-για πάντα στο τηγάνι...Πέρασαν κι αυτά. Στέλνω αγωνιστικούς χαιρετισμούς στον πανέμορφο υπέροχο Καναδά (αλλά πολύ κρύο βρε παιδί μου...)Εμείς εδώ στην Ελλάδα όπως ξέρεις χαβαλεδιαζόμαστε απίστευτα. Γι αυτό σου προτείνω μία επίσκεψη στο http://oloklirono.blogspot.com και ελπίζω σε σχόλια, παρατηρήσεις, ανέκδοτα και άλλα...

Απριλίου 19, 2006 2:04 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Γειά σου Πηγασογαυράκι :)

(βαρεθήκαμε τους τίτλους πια, έχει κανατήσει ρουτίνα, πρωτάθλημα είναι αυτό ή επίδειξη;)

Απριλίου 20, 2006 12:31 μ.μ.  
Blogger Pegasus said...

@isixiaa: Με τρια αδέρφια εσύ και τεσσερα ξαδέρφια και έναν αδερφό εγώ, δεν γλιτώσαμε την ερυθρόλευκη γαλούχηση! :Ρ

@λύσιππος: Τα χανουμάκια τα πάω, γιατί μου αρέσει το χαϊδευτικό τους! ;)

@DD: Ν. Σμήρνη ολέ! (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...)

@νταρθιιρ: Εσύ πετάς χαμογελάρα ή επειδή είσαι γαύρος (πολύ σε πάω) ή επειδή σου άρεσε το ανέκδοτο ή επειδή ξαναματαπάλι ετοιμάζεις με την αλεπουδίτσα εκδρομή!!!! :D

@γαλάτης: Τι είναι οι "Εικόνες"; Θα ήθελα να μάθω! :)

@hopkins: Α, δε θα τα πάμε καλάααααα! :Ρ

@j.p.: Υπέροχος ΚΑΙ πανέμορφος όπως λες αλλά εσύ πώς το ξέρεις; Εχεις έρθει από τα μέρη μας;
Καλώς όρισες! :))))

@alombar: Γεια χαράααααα alombarμένε! :)
(συλλογή είναι :Ρ)

Απριλίου 21, 2006 9:03 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home