Les idées diluviennes

Τετάρτη, Μαΐου 10, 2006

Τα μυαλά στα κάγκελα

Αυτές τις μέρες όλο ευτραπελικά σενάρια ξεδιπλώνονται μπροστά μου και δε μπορούσα παρά να τα καταγράψω εδώ!!! Εγώ τωρα που τα σκέφτομαι πριν καν τα αραδιάσω κι έχω πάρει ένα ροδοκόκκινο χρώμα, χαμογελάω και κουνάω το κεφάλι δεξιά-αριστερά γιατί είναι απίστευτα!!!

1ο Σενάριο: Κυριακή 7 Μαϊου
Ξυπνάω νωρίς και βρίσκω πρόφαση να φύγω από το σπίτι για ψώνια. Πάω και αγοράζω όσα είχα σχεδιάσει να πάρω για τη γιορτή της Μητέρας: λουλούδια που λατρεύει η μαμάκα, διάφορα καλλυντικά για τα μαλλιά που ήθελε και καρτούλα φυσικά!!!

Φτάνω έξω από το σπίτι με μεγάλη χαρά για την έκπληξη. Δεν της έχω πει καν «Χρόνια Πολλά», θα νομίζει πως το ξέχασα. Έχω το τεράστιο χαμόγελο της ευχαρίστησης στο πρόσωπο. Κοιτάζω το ρολόι μου για να δω την ώρα και μαζί βλέπω και την ημερομηνία. Ωχ! Σε εφτά μέρες είναι η γιορτή! Δεν πειράζει, χαλάλι της! Της αξίζει να της κάνω τέτοιες εκπλήξεις καθημερινά! Με είδε να καταφτάνω φορτωμένη και όταν της εξήγησα, γέλασε αλλά ένιωσε και τόσο όμορφα. Έλαμπε. Το χάρηκα κι εγώ!
Μα τελείως εκτός τόπου και χρόνου (ειδικά το δεύτερο) είμαι;

2ο Σενάριο: Δευτέρα 8 Μαϊου
Πριν από κάμποσες μέρες μιλούσαμε με την παρέα μου για τα γενέθλια τιυ καθενός μας και πώς θα τα γλεντήσουμε!
Ξάφνου ο φιλαράκος μου ο Inder πετάγεται και φωνάζει: «Βρήκα το τέλειο δώρο για σένα! Θα δεις!!!»
Εν τω μεταξύ, πρέπει να σας πω πως πάντα βρίσκει όμορφα δώρα. Όταν είχε πάει Ινδία μου είχε φέρει μια τσάντα ακριβώς στα γούστα μου!!!
Επειδή δεν έχει πάει Ελλάδα, σκέφτηκα να του φέρω φέτος κάτι από το ταξίδι μου στην πατρίδα. Φοράει φανέλες ποδοσφαιρικών ομάδων από διάφορες χώρες, μια από την Εθνική Ελλάδος ή από τον κυπελλούχο-πρωταθλητή Ολυμπιακό θα του άρεσε στάνταρ!
Τη Δευτέρα στο μάθημα με πλησιάζει και με ρωτάει: «Η Ελλάδα θα παίξει στο Μουντιάλ φέτος;» Επειδή μιλάμε μερικές φορές για αθλητικά κι επειδή η πτήση μου είναι μέσω Γερμανίας, δεν βρήκα την ερώτηση περίεργη! Του απάντησα όχι κι αμέσως κρέμασε τα μούτρα! «Πολύ δεν στενοχωρέθηκε αυτός;» σκέφτηκα. Πρωτού τελειώσω την σκέψη μου, μου λέει: «Σε ρωτάω γιατί είχα σκεφτεί να σου πάρουμε την φανέλα της Εθνικής Ελλάδος για δώρο!!!»
Πατάω τα γέλια, αυτός με κοιτούσε πείεργα λες και είχε πει κάτι στραβό και όταν του εξήγησα πως αυτό θα του έφερνα από Ελλάδα, συνεχίσαμε να γελάμε δυο!!!

Φανταστείτε σκηνικό όταν θα επέστρεφα από την Ελλάδα και θα βρισκόμασταν αν δε με είχε ρωτήσει: θα προσφέραμε ο ένας στον άλλον το δώρο και όταν θα το ανοίγαμε θα βλεπαμε πως σκεφτόμαστε το ίδιο.
Κολλητάρι, να ‘σαι καλά!!! :)

3ο Σενάριο: Σήμερα!
Πριν από τρεις μέρες, έλαβα την επικύρωση για την έρευνα πάνω στην οποία θα δουλέψω τον Ιούνη στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Χάρηκα τρελά! Μου δώσανε επίσης τα στοιχεία δυο φοιτητών με τους οποίους θα πρέπει να επικοινωνήσω για να μπορέσουν να με υποδεχτούν στη Σαλόνικα! Διάβασα βιαστικά τα στοιχεία (δηλαδή κοίταξα μόνο το μέηλ) και έγραψα στον έναν. Μέχρι σήμερα δεν ήξερα πως ήταν φοιτητές άλλα νόμιζα πως ήταν καθηγητές.
Η διεύθηνση του ενός είναι κομπογιαννήτης@... και θεώρησα πως αυτό είναι το επίθετό του! Οπότε έγραψα την επιστολή αρχίζοντας με ένα όμορφο και κοσμιότατο «Γειά σας Κύριε Κομπογιαννήτη»
Ο Κύριος Κομπογιαννήτης (ή Δρ Κομπογιαννήτης :Ρ) δε μου είχε απαντήσει ακόμη μέχρι σήμερα το πρωί. Πήγα να κοιτάξω κάποιες πληροφορίες και ξανάπεσα στα στοιχεία τους. Διαβάζω καθαρά αυτή τη φορά και βλέπω πως ο άνθρωπος έχει άλλο όνοματεπόνυμο!!!! Πώπωωωω ντροπή!!! Είχα τηλεφωνήσει και τον υπέυθυνο για τις ανταλλαγες και μου είπε πως τα στοιχεία που έχουμε ανοίκουν σε φοιτητές πρόθυμοι να μας βοηθήσουν! Αυτό ήταν, έγινα σαν το παντζαρί!
Εγραψα πάλι επιστολή λέγοντας πως μόλις είδα το λάθος μου και έβαλα και χιουμοριστικό ύφος και νομίζω πως όλα καλά! :) Το πολύ πολύ να με πάρει για αφηρημένη!!!

Λοιπόν, αυτά ήταν τα αξιοπερίεργα της βδομάδας μέχρι σήμερα!!!
Τώρα σας αφήνω γιατί έχω διάβασμα!!! Γράφω την Παρασκευή! Πάω πρωτού πάθω multisystem failure!!! :P

--------------------oOo--------------------

12 Comments:

Blogger alombar42 said...

Χμ... Δεν ξέρω βέβαια τι γίνεται με τους πήγασους, αλλά, μήπως είσαι ξανθιά;

Καλημέρες :)

Μαΐου 11, 2006 2:52 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλως να έρθεις στην Θεσσαλονίκη!

Καλή επιτυχία στο τέστ την Παρασκευή!

Ένα μεγάλο μπράβο για το "1ο Σενάριο"! Οι μαμάδες είναι ότι πιο πολύτιμο έχουμε σε αυτόν τον κόσμο!

Μαΐου 11, 2006 3:18 π.μ.  
Blogger Ησυχια said...

σε περιμένωωωωωωωωωωω ξαδερφούλααα...
όσο για τα περιστατικάα μόνο το σόι τα καταφέρνει έτσι..χεχεχε
μάκιαα

Μαΐου 11, 2006 4:55 π.μ.  
Blogger Ησυχια said...

σε περιμένωωωωωωωωωωω ξαδερφούλααα...
όσο για τα περιστατικάα μόνο το σόι τα καταφέρνει έτσι..χεχεχε
μάκιαα

Μαΐου 11, 2006 4:55 π.μ.  
Blogger hopkins said...

Και η απόδειξη για το σόι σας είναι ακριβώς από πάνω. Μία φορά πατάμε το publish isixiaa mou! :P Οσο για τα περιστατικά Αναστασία μου, ελπίζω να φροντίσεις να κάνεις και τίποτα όταν έρθεις για να γελάσουμε λίγο! :D

Μαΐου 11, 2006 9:22 π.μ.  
Blogger Areth said...

Χε χε χε....

(δόλιο γελάκι που χάνεται καθώς απομακρύνεται και επιφυλάσσει εκπλήξεις...)

Άχου και τί σε περιμένει...!!!

Χε χε χε...

(επανάληψη)

Μαΐου 11, 2006 9:46 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Αν δε οι φανέλες προέκυπταν και με το ίδιο νούμερο θα έπρεπε να το κοιτάξετε το θέμα... :ppp

Μαΐου 11, 2006 10:03 π.μ.  
Blogger Depsorama said...

Αχ, μικρή μου, η Άνοιξη είναι νομίζω!
Και όλα αυτά που μας περιγράφεις, είναι όμορφα και γλυκά και ευχάριστα!
Πολλές ευχές για καλή τύχη για αύριο, και πολλές αγκαλιές και φιλιά

(Θεσσαλονίκη, ε; Ζηλεύω!!)

Μαΐου 11, 2006 12:21 μ.μ.  
Blogger Pegasus said...

@alombar:
Να κάνω καμμιά ανταύγεια να προειδοποιώ τον κόσμο;

@black pearl:
Μερσι καλέ μου!!! :) Και Καλή ΤΥΧΗ θα χρειαστώ!!!

@isixiaa:
Ναι είμαστε τριαλαρι-τριαλαρο! :Ρ
Μας περιμένουν υπέροχες μέρες!

@hopkins:
hopkinάκο, νομίζω πως την παρεξήγησες. Το έγραψε δυο φορές γιατί απλούστατα ήθελε να διαβάσετε δυο φορές τη χαρά της!!! :P

@areth:
Τι, τιτιτι; Ε; Τι με περιμένει; (τώρα θα με φάει η αγωνία)
Χε χε χε... (παρόμοιο) Τώρα που έρχομαι να δείτε τι ΣΑΣ περμένει! ;)

@darthiir:
:D
Μάλλον περνάμε με τον Ιντερ πολύ χρόνο μαζί! :ΡΡΡ

@despoina:
Πήρα την τύχη που μου ευχήθηκες και την έκρυψα στην τσέπη μπας και γίνει κάποιο θαυμα αύριο! :)
Ω γλυκή μου έαρ (δεν ξέρω σε σας, σε μας μόνο ήλιο και ζέστη που προσφέρονται μόνο για βόλτες έχουμε)

Σμούκι!!!

Μαΐου 11, 2006 10:48 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

καλώς να μας έρθεις αναστασουλίνι!

και στα νότια σύντομα! ;-)

για τις γκάφες δεν σχολιάζω: είμαι expert του είδους(λες να φταίει η καταγωγή;; χεχε)

Μαΐου 12, 2006 9:08 μ.μ.  
Blogger τέλσον said...

Αν ξαναπείς κάτι για τον "υπέροχό σου Ολυμπιακό" θα σου κόψω την καλημέρα, σου το ξηγούμε από τώρα για να μην μου πεις πως δεν σε προειδοποίησα.

Μαΐου 13, 2006 8:19 π.μ.  
Blogger Pegasus said...

@βροχούλα: Φταίει, φταίει!!! :Ρ

@gurgo:
Νομίζω μέσω Μόναχο. Θεσσαλονίκη έχω την Πολυαγαπημενη να με προσέχει! :) Ευχαριστώ πολύ πάντως!!!

@τέλσον: Μάτια μου, όση αδυναμία κι αν σου έχω δε μπορώ να σου υποσχεθώ κάτι τέτοιο. Κι ο Ολυμπιακός είναι αδυναμία. Πρέπει να δεχτείς και την ερυθρόλευκη πλευρά μου! :Ρ

Μαΐου 14, 2006 8:26 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home