Les idées diluviennes

Παρασκευή, Μαΐου 26, 2006

Σταγόνες στο γιαλό

Ακόμη δεν έμαθα να γράφω. Λατρεία η καλλιγραφία, πείσμα η στρογγυλή φωνή, κραυγή ο ενθουσιασμός. Δεν έμαθα να λίωνουν στο χαρτί το μυαλό και τα μολύβια. Προκαλώ μόνο τον συννεφιασμένο ουρανό να με λιώσει σα ζάχαρη. Δεν παίρνω ομπρέλλα, εμφανίζω τα γυμνά πόδια μου στην άσφαλτο που διψά να ξεπλυθεί απο το παράλογο πήγαινε-έλα του κόσμου που θέλω να πιστεύω πως αλλάζει. Όχι πολύ όμως. Να θυμίζει και κάτι από παλιά, ιδιαίτερα αυτά που κάνουν τα παιδιά να γελούν και τους γεράκους να καμαρώνουν. Αυτά που δίνουν ευχαρίστηση στους τρελούς μας ρυθμούς.

Το σπίτι άλλαξε όψη. Ονειρεύομαι να οδηγήσω εγώ το φορτηγάκι. Παντού βαλίτσες, χαρτιά, εισητήρια, κούτες. Γράφω πάνω στις γεμάτες κούτες. Με μαύρο μαρκαδόρο και κόκκινο. Εκεί ξέρω να γράφω. Όλα είναι χειροπιαστά. Λέξεις που μπορώ να περιγράψω με άλλες λέξεις. Λέξεις που βλέπω και αγγίζω. Εσένα δε μπόρεσα ακόμη να σε ορίσω. Πόσο μάλλον να σε αγγίξω. Δε μπορώ να σε πω.

Σήμερα λιώνω από την ηλιαχτίδα που κατοικεί στα χείλη μου. Δε θέλω να γράψω άλλο. Θέλω να χαράξω το ναι μου στην ωμοπλάτη σου και το πρόσωπό σου στο στήθος μου. Φοβάμαι.

Το μόνο που ξέρω είναι πως τα χνάρια μας θα σταμπαρουν 2006 κύματα και άλλα τόσα όνειρα στις θάλασσες των χεριών μας, με τις καρδιές στα χέρια.

______________
Καλό καλοκαίρι.....

--------------------oOo--------------------

13 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Μη φοβάσαι. Είμαι και εγώ εδώ.

Κώστας

Μαΐου 28, 2006 5:57 μ.μ.  
Blogger άρχοντας Κώστας said...

Καλό (μας) καλοκαίρι!!

Μαΐου 28, 2006 9:14 μ.μ.  
Blogger Ησυχια said...

όλα θα πάνε όμορφα...μόνο ηλιαχτίδες θα υπάρχουν από εδώ και πέρα..να το θυμάσαι...

και έχουμε να γράψουμε πολλά...πίστεψε με...

Μαΐου 29, 2006 10:46 π.μ.  
Blogger Pegasus said...

@black pearl:
Χαιρομαι!!!

@αρχοντας κώστας:
Τα καλοκαίρια στην πατρίδα περνώ πάντα απο τον Αη-Γιαννη το Ρώσο. Ηρεμώ κι εγώ εκεί. Λες να σε δω εκεί φέτος;
Καλά να περάσεις!!!

@νυκτοβάτης: να γίνουν ήλιος!!!

@isixiaa: θα γράψουμε την ιστορία μας στον τοίχο με μπογιά, στους δρόμους με χαλίκια!! :)))

Μαΐου 29, 2006 5:44 μ.μ.  
Blogger alienlover said...

kalo taksidi :)

Μαΐου 30, 2006 3:52 μ.μ.  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Eλπιζω να τα περασεις καλα στη μαμα πατριδα!!!

Μαΐου 30, 2006 4:12 μ.μ.  
Blogger Depsorama said...

Τι όμορφο ποστ!

Καλό είναι να φοβάσαι.

Έτσι τα επιτεύγματα σου είναι πιο μεγάλα!

Μάζεψε λίγη Ελλάδα και για μένα :-)

Μαΐου 31, 2006 6:59 μ.μ.  
Blogger Pegasus said...

@despoina: Θα μαζέψω όσο περισσότερο ελλαδικό ήλιο μπορώ!!!
Να είσαι καλά και αν τον Αυγουστο που επιστρέφω περάσεις ξανά από Μοντρεαλ, μας κάνεις σήμα, ετσι φαμ φαταλ; ;)

@preza tv:
Το ελπίζω κι εγώ και είμαι σιγουρη πως έτσι θα είναι!!! :))) Καλό σου καλοκαίρι!!!

@alienlover: Εσύ θα κατέβεις;
Φιλούνια!!!

Ιουνίου 02, 2006 8:47 π.μ.  
Blogger alienlover said...

έτσι λέω :) να τελειώσω με τις εξετάσεις κι έφτασα. πόσο θα κάτσεις;

Ιουνίου 03, 2006 1:20 μ.μ.  
Blogger Depsorama said...

:-)) Κρύβε λόγια καλέ!
Μάκια!

Ιουνίου 13, 2006 8:05 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Ψαχνά; Να περάσω για καφέ;

Ιουνίου 20, 2006 6:15 π.μ.  
Blogger Pegasus said...

@δεσποινα: Δεν έχω μάθει να κρύβω τίποτα... μόνο τα μυστικά!:Ρ Σμούκια! ;)

@νταρθιιρ: Μέσα Ιουλίου εκεί θα είμαι!!! Όποτε θες σφύρα!!! :))))))

@alienlover: Μέχρι τον Αυγουστο!

@livegr: Και ποιος δε θέλει αγάπη να λάβει;
Γουέλκομ! :)

Ιουνίου 21, 2006 10:43 π.μ.  
Blogger Unknown said...

E μέσα Ιουλίου υποθέτω ότι θα περάσω σίγουρα ένα μεσημέρι... Απλά θα το ξέρω μόνο μια μέρα πριν.... Υποθέτω ότι το mail σου θα το ελέγχεις ;)

Ιουνίου 22, 2006 6:26 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home